در ضمن دوستان من دارم متحول می شم انشالاه به زودی نسخه جدیدی از سایتم رو براتون میزارم تا زندگانی کنید دارم سعی می کنم یه دات کام بخرم (مثل 4 سال گذشته).

دوستان عزیز ÷ست قبل رو فقط برای این نوشتم که بدونید اینجا هنوز ماله منه و من هر چی بخوام توش می نویسم می دونم هیچ کدومتون نمیخونید بخونیدم از روی اجباره بعدشم فحشم میدید.که چرا از وست لایف ننوشتم.(خوب کردم دوست داشتم)

اما این سایت داره یواش یواش بزرگ میشه و داره به تکامل میرسه شما بگید چی کم داریم تا من اضافه کنم خودم یه چیز هایی رو میدونم مثلا سایت ما :

1- تارخچه و بیوگرافی از وست لایف و اعضاش نداره

2- آرشیو ما خیلی ضعیفه مثل حرفن یه بدبخت از همه جا بی خبر که میاد تو این سایت نمیدونه چجوری باید از د کامیتد استفاده کرد یا از اون بد تر اصلا برایان چرا رفت .

3-ما بخش لیریک(متن شعر) فارسی نداریم .(این خیلی بده)

4- قسمت سفارشاتمون خیلی ضعیفه شاید اصلا سپردمش به بخش خصوصی(سمیر)

4- خودتون میدونید ما با اینکه می تونیم ولی دانلود ندارم از خودمون.

5-قالب من مشکل داره اینو خودم می دونم با اون عکس مستخره دزدی بالای سایت.

6-بخش عکس یکی از مستخره تیرین بخشهای سایت ماست.

7-لینک ها یه سنبل بیشتر نیست .

8- تبلیغات، یکی از بزرگترین ضعفهای ما تبلیغاته .اون کسانی که نمیشناسن ولی وست لایف رو دوست دارن چه خاکی به سرشون بکنن؟؟

9-بخش انگلیسی.

10- قرارهای چت

11-...

ببینید معلومه که من همه اینار میدونم .خودم اکثر مشکلات رو میدونی که بعضا به تنبلی من بر میگرده بعضی هم به تنبلی شما.

یعنی من این کار خودم رو ادای دین به چیزی که دوست دارم میدونم یعنی وقتی استادی به من خیلی خوب درس میده من چاکرشم هستم همه کار هم واسش می کنم.یکی که بهم حال میده منم بهش حال میدم.به این میگن معرفت.شما هم آستین بالا بزنید برای خودتون کار کنید ما می تونیم با هم دیگه بهترین باشیم .میدونم که خوب می دونید.

شما بقیه موارد اشکالات سایت رو خواهشا بگید که من روش کار کنم.

به قول برایان تو کنسرت منچستر :I Love You All




های .ایتز می اگین (انقضه اینژوری نوشتن دوست دارم)

آره بازم منم همون هادی بقول شما بدقول .چیکار کنم دیگه .این پست ماله منه می تونید نخونید.

وای وای وای نظرم عوض شد به این می گن سوپ ریز .

She's back in cool FM radio

خوب اینجا شما می تونید برید تو د کامیتد  عضو شید و اینو بگیرید دانلود مستقیم نیست.

دیگه براتون از وست لایف بگم که چند تا اینتر ویو هست که براتون نمیزارم چون حوصله وقت و از همه مهم تر سوادش رو ندارم.شما می تونید تو اینجا بخونیدش.(همه حرفاشون تکراری بود قبلا گذاشتم)

اما یو ریز می آپ

When I am down and, oh my soul, so weary;
When troubles come and my heart burdened be;
Then, I am still and wait here in the silence,
Until you come and sit awhile with me.

You raise me up, so I can stand on mountains;
You raise me up, to walk on stormy seas;
I am strong, when I am on your shoulders;
You raise me up... To more than I can be.

You raise me up, so I can stand on mountains;
You raise me up, to walk on stormy seas;
I am strong, when I am on your shoulders;
You raise me up... To more than I can be.

You raise me up, so I can stand on mountains;
You raise me up, to walk on stormy seas;
I am strong, when I am on your shoulders;
You raise me up... To more than I can be.

You raise me up, so I can stand on mountains;
You raise me up, to walk on stormy seas;
I am strong, when I am on your shoulders;
You raise me up... To more than I can be.


You raise me up... To more than I can be.

وقتی من نا امید بودم.وقتی جسمم خیلی خسته بود.

وقتی مشکلات میومدند و قلب من می سوخت.

پس اینجا در سکوت در انتظارت می نشینم.

تنا تو بیای و کمی کنارم بشینی.

تو منو بلند میکنی.پس من می تونم روی کوهها بایستم.

تو منو بلند میکنی.تا توی دریاهای طوفانی حرکت کنم.

من قویم .وقتی روی شونه های تو هستم.

تو منو بلند میکنی.تا بیشتر از اونی که هستم باشم.

 

خوب خودم میدونم غلطه لازم به تذکر نیست ولی رو دلم مونده بود یه همچین کاری.چیکار کنم ...


دلمواسه اونروزام تنگ شدم یه عالمه حرف دارم یه عالمه .آخه میدونید من یکم معمولا آدم پر حرفیم ولی تنها با یک یا دو نفر که دیگه اونها هم نیستن حالا این همه حرف توی من داره میزنه بیرون یه عالمش رو رو رو سیستم خودم نوشتم ولی همرو پاک کردم.

اول از یه چیز باحال شروع کنم.

دائیم زاییده.اوا خاک عالم دائیم کجا زاییده (البته ابعادش می خوره زاییده باشه)

ولی نه زن دائیم زاییده اونم در عنفوان جوانی بعد از شوهر دادن یه دخترش و بچه دار شدن همون دخترش و عقد کردن یه دختر دیگش و دو تا دختر دیگه ای که داره این شاخ شمشاد که اسمش اچبر (اکبر)به دنیا اومده که چشم حسود در آد و دایی ما هم پسر دایی بشه .

نمیدونم می خوان چه خیری از پسر ببینن مگه مامان من چه خیری دید آخه صبح تا شب داره فحش میده به منو به بابام و خودش به خاطر زاییدن من لعنت میکنه.تازه من خوب خوبشم ببین یه بچه لوس تحتغاری بعد ۴ تا دختر چه شود اونم در عنفوان ۵۰ سالگی .ای خدا از ما این سوژه های خنده و آبرو ریزی رو نگیر.

تحلیل:آخ چی می شد دختر می شد می شستم به همشون می خندیدم که منو نه عروسی دختراش دعوت کرد نه زاییدن زنش.(خودم نرفتم بابا)


دیگه براتون بگم که دانشگاه شروع شده میدنید که نه نمیدونید؟؟

می دونم میدونید.من عاشق دانشگاه نیستم ولی دوستش دارم با اینکه مثل حوضه علمیه قم میمونه و یه منشی هم نداره حتی از جلوش هم یه پیره زن رد نمیشه ولی من دوستش دارم.چرا؟؟

چون میشه با دمپایی رفت سر کلاس

چون میشه با شلوار کردی توش قدم زد.

میشه لخت توش فوتبال بازی کرد.

و البه بخاطر دلیل اول حفاظت کاملا بیکاری داره.لازم نیست هی گوشه کنار های دانشگاه رو بپان.

دیگه براتون از بچه داهاتیهاش بگم که کلی باعث خندن البته تو دلم.دیگه اینکه همشون با جنبن به یه موضوع بیشتر از یک بار نمیخندن.

اه چقدر تعریف کردم یه چیزی موند.قبلا گاوداری بوده.(اینو بچه ها میگن.)


 دیگه اینکه چند تا داستان دارم که تلنبار شده شعرامم که بهتون نیمدم از وقتی عاشق اخوان شدم از شعرای خودم بدم میاد آخه یه چیزی تو یه مصاحبه گفته بود ...شاید بعدا گفتم.

اما اول یه داستانم اینه:

جلوی تلوزیون نوشته بود و بی تفاوت نگاه میکرد نه منتظر تلفن آخر شب بود نه منتظر صدای در پاش رو رو پاش انداخته بود و با کانال ها بازی میکرد.زد یه کانال فیلم عاشقانه میداد .نگاه کرد داشتن از هم جدا میشدن و عاشقه داشت خدا حافظی میکرد یا خودش افتاد که چقدر مثل خودش بود .تو چشاش اشک جمع شد.با خودش گفت :"نه گریه نمی کنم بعد تو هیچ وقت گریه نمیکنم."

تو چشماش اشک جمع شد یاد اولین دیدارشون افتاد اونا فقط پنج سالشون بود .رفته بودن پشت کمد و خاله بازی میکردن .عشقش بهش گفت بیا عاشق بازی اونم گفت باشه.عشقش گفت چشماتو ببند.

چشماشو بست بعد یه چیزگرم رو رو لباش حس کرد با این که ۵ سالش بود تموم تنش لرزیده بود...


این تو کف گذاری البت خوب در نیومد همین الان هرچی یادم بود نوشتم.

دیگه اینکه همیشه قرار نیست که شما شاکی باشین .منم شاکیم از دست بعضی هاتون نخصوزن نیلوفر خیلی از دست گله دارم تو نمیگی؟؟؟؟حتما نمیگی...


راستی من یه آهنگ از بیتلز پیدا کردم میدونید که کدوما همونا که Help رو وست لایف ازشون خوندن.

اولین آهنگ خارجی که به عمرم شنیدم فکر کنم ۸ سالم بود باوتون نمیشه چقدر دوستش داشتم.

اسمش اینه yesterday

Yesterday

all my troubles seems too far away

...


باور کنید یه عالمه حرف منقول و غیر منقول دارم مثلا نماز روزه هاتون قبول.ولی دیگه نه من وقت دارم نه شما حوصله .پس بی خیال میشیم.فعلا بای .عکس هم خبری نیست.با اینکه خونه چند تا جدید دارم.بازم بای.