The Rose B-side
سلام.خوبید؟؟
خوب همونطوری که گفته بودم براتون B-side هارو آماده کردم مثل همیشه با کیفیت 48 درسته که خود آلبوم رو از هر جائی میشه گرفت ولی بی ساید هارو فقط هادی داره.
بگیرید و لذت ببرید.
من زیاد با هاشون حال نکردم شاید بعدا نظرم عوض بشه...
Noting gonna to change my love for you
Solitaire
+ نوشته شده در پنجشنبه نهم آذر ۱۳۸۵ ساعت 15:55 توسط Westlife Persian
|
Westlife هر چی هست باشه ...چون من دوستش دارم بهترینه...