اول یه خبر بگم.برایان کنسرتهای تابستونش رو برای اینکه با دلتا برنامه اجرا کنه کنسل کرده.اینم اصل خبر که از ترانه گرفتم(این ترانه آخرشه)

اصلا حس ترجمه نیست فردا امتحان زبان دارم ولی دستم به ترجمه نمیره اگه هر کی خواست می تونه تو سایتش اینو ترجمه کنه.ممنون می شم.

 

IN what could be a major boost for ticket sales to Delta Goodrem's upcoming Australian tour, the singer's pop star beau is set to join her for a few select performances.


Former Westlife singer Brian McFadden will take a break from his own UK and European tour to reunite with his leading lady on stage in Sydney on July 23 and 24.
The couple will sing their duet Almost Here in a move expected to push sluggish ticket sales forward.

"I have dreamt of this show all my life," Delta told Confidential.

The Delta army may have scaled back slightly, but more than 150 fans turned up to Sunrise's Martin Place studios early yesterday morning to catch a glimpse of their bare-footed idol performing inside.

"Delta-day" had been hyped up all week on Channel Seven's Sunrise show, but when the pop princess finally opened her mouth to sing her current single A Little too Late, nothing came out.

TV viewers of the popular brekky show were taken to an emergency ad break as a result of a technical error, which had prevented the singer's microphone from working.

اینم یکی از جدید ترین عکس های شین:

 

adk


این نقشه  خونه شین که سپیده برای من فرستاده نمی خواستم بذارم اما جو گرفت از سپیده معضرت می خوام.

 نقشه خونه شین

 


این عکس هارو ببینید بخندید عواقب کار بامن.خودم درستشون کردم,خنده دار نیست ولی اگه تو چشای برایان نگاه کنید حتما می خندید.

 

برایان .فان

 

 

نیکی .فان


به به به مسابقه !!به به به مسابقه:

خوب به نظر من مارک از کیان معروف تره و برایان هم علل حساب جزو گروه نیست.پس اندفعه نوبت کیان:

به نظرمن آ]ره کاره کیان تو آهنگ "Great balls of fire"اما به فتوای آقا مرتضی که گفته بود آهنگهای حسابی بگم .به نظرمن "One last cry" که تو پست قبل برای دانلود گذاشته بودم.اون آخرشه.

(راستی شیوا و بهار که در مسابقه قبل شرکت نکردن می تونن هر دو نسابقه رو با هم بگن.)


هی هی هی

تو این مملکت قانون به فنا رفته اون از انتخاباتش .اینم از بعضی مردمش.

آقای فروشنده جناب عالی بسیجی نیستی؟؟

من دیوونم؟؟

من؟؟

راستش رو بخوای آره من دیوونم ولی از خیلی از عاقل ها بیشتر می فهمم .من دیوونم چون عاشق شدم.من دیوونم چون وسط امتحانام دارم با تو سر و کله میزنم.من دیوونم که نتونستم عشقم رو نگه دارم .من دیوونم چون وست لایف رو دوست دارم.من دیوونم؟؟

من شیادم؟؟

این یکی رو دیگه نه!با همه دیوونگیم تا حالا سر احدی رو کلاه نذاشتم.چون اگه میذاشتم منم میومدم جزو عاقل ها.اینایی که میبینی دوستای منن .تو فرهنگ شما عاقلها اینجوری تعریف شده که "دختر برای دوستی و س.س" اما فرهنگ من همرو وست لایف فن میبینه برام هیچ فرقی هم نمی کنه  همشون رو دوست دارم. (از صابر بگیر تا وحید و شیوا و شهرزاد و...همه ).تقصیر من چیه وست لایف فن ها 60% دخترن؟؟

در ضمن اگه من شیاد بودم اینجا عشقم رو رسوا نمی کردم که اگه فردا خواستم با هر کدوم از اینا ارتباط داشته باشم(برای مثال)، نتونم.اگه اینا شیادیه که من تبلیغ وحید رو بدون اینکه حتی ازم بخواد اینجا گذاشتم.خوب حتما دیوونم.

 

ولی من دیوونگی رو دوست دارم شما هم اگه عاقلی می تونی اینجا نیای اینجا محیط شخصی منه...اینجا خونه منه...اینجا شهر منه...یه خونه که درش بازه اما صاحبخونش همیشه بیداره و مواظب مهموناش هست.

تو هم اگه درست فهمیده باشی من گفتم اول با من تماس بگیر راهش اینه.نگفتم؟؟

در ضمن وقتی نمک می خوری حواست باید به نمکدون باشه .این جمله که "من دیگه توی سایت نمیام"فکر نمی کنم درست باشه .در هر صورت این نظرت رو پاک نمی کنم انتظار هم ندارم از خودت خجالت بکشی ولی از طرف همه فن ها می گم که اون سی دی های دست تو بدرد ما نمی خوره چون وست لایف بخاطر وست لایف فن ها زندس نه برای خودش.شما هم به گروه خونیت نمی خوره یه طرفدار وست لایف باشی.  حالا اگه بازم دوست داشتی همکاری کنی ،هنوز هم من مخالفتی ندارم.اول با من تماس بگیر!!

 

 (تنها مطلبی که من تو دو روز گذشته نوشتم همین بود بقیش مال چند روز گذشتس.)

 


شیوا و بهار و "م" از دست من ناراحتن؟؟نمی دونم چرا ولی نه بهار نه شیوا نه "م" هیچ نظری ندادن البته شیوا حق داره چون من هم تو سایتش نظر ندادم و اون دفعه هم یه همچین کوچیک یه بشگونش گرفتم . ولی به خدا سایتش رو گم کردم.الان هم بصورت کاملا اسپیشیال از هر دوشون معضرت می خوام.

از همینجا می گم هر کی از دست من شاکیه می تونه اون بغل پایینه سیرچ بدونه اینکه من اسمش رو بدونم کلی فحش برام بنویسه .به خدا من با جنبم.هر کس ناراحت شد ،آماده منت کشیم.


به کی رای میدین؟؟

من می گم فقط رقسنجانی .اینطوری که من می دونم اگه احمدی نژاد بیاد بدبختمون میکنه.فقط رفسنجانی.ولی قالیباف یه چیز دیگه بود.

نوشته های ژایینش رو با دقت بخونید. 

 

 

Lord of wrongs


 

اینجا بخش منه با اجازتون می تونید نخونید تا اغفال نشید:

 

چند وقته می خوام دیگه دوستت نداشته باشم.هر چی فکر میکنم نمیتونم بفهمم چرا دوستت دارم.همون سوالی که همیشه ازم می پرسیدی "Why do I love You" منم همیشه پیش خودم میگفتم:

Don't even want to"" ولی به تو می گفتم چون خیلی مهربونی و وقتی من از تو می پرسیدم تو میگفتی "چون تو خوبی" من خودم هم میدونستم خوب نیستم می دونستم شاید تو هم ندونی چرا منو دوست داری .اما حالا یه چیزی رو خوب می دونم "چرا نباید دوستت داشته باشم" تو همه چیزی که من می خوام داشتی .تو همه چیز بود .اون وقتا با خودم فکر میکردم "What am I do without You"هنوز هم جواب نگرفتم.چرا نباید دوستت داشته باشم.هان؟؟مگه تو چه بدی به من کردی؟تو تنها کسی بود که منو شناخت تنها کسی وقتی باهاش حرف میزدم از پر حرفی به خودم لعنت نمیفرستادم،خسته نمی شدم،حتی چندین ساعت زیر آفتاب وایسادن هم منو خسته نمیکرد. "You make it so easy just to talk"تو گفتن رو برای من آسون کرده بودی.اینا کجاش بد بود؟؟واسه یه آدم تنها چیش بد بود؟؟

می خوام داد بزنم.تو گلوم یه فریاد گنده گیر کرده یه بغض گیر کرده یه بغض مقدس دوست دارم داد بزنم بگم کاش همون وقت که تو آغوش تو بودم مرده بودم،مطمئن بودم که رستگار میشم.دوست دارم آخرین چیزی که میبینم چشمات باشه بعد راحت بمیرم.به صداقت دو تا چشمات قسم اگه من انقدر گناه نداشتم،اگه خودگشی گناه نداشت،میدونستم چطوری تو آغوشت بمیرم.خیلی به این موضوع فکر کردم من از مرگ نمی ترسم بشرطی که در آغوش تو باشم.می دونی دیگه خسته شدم خسته از اینکه همش به تو فکر کنم مطمئنم انقدر که هر ثانیه که به تو فکر می کنم اگر به فکر خدا بودم الان صوفی،زاهدی،درویشی چیزی میشدم.

بذار یه بار دیگه بگم "چرا انقدر خوب بودی؟؟"  داری اصابم رو خورد می کنی .هرکاری می کنم از یادم نمیری .سعی می کنم بخونم سعی می کنم سرم رو به یه کاری گرم کنم .با دوستام میریم بیرون می خندیم.اما از یادم نمیری.

I try to read, I go to work

I'm laughing with my friends,

But I can't stop to keep myself from thinking, oh no,

همیناس که اذیتم می کنه.

چی می شد اگه بد بودی؟؟سرد بودی ؟؟پاک نبودی؟؟دستت انقدر گرم نبود؟؟حداقل دوستم نداشتی؟؟

کاش می دونستم دوستم نداری که انقدر عذاب وجدان نمی گرفتم.ممکنه الان پیش خودت بگی "من که دوستت ندارم"ولی در این صورت حرفت دروغ میشه یا اون قبلیا یا این ، اما تو دروغ گو هم نبودی.

باشه من می رم کنار دوباره می خوام عشقت رو بندازم تو صندوغچه قلبم ،روش یدونه از این دستمال سفیدا بکشم.اما همیشه تو گوشم یه فریاد هست"I need you today ,Oh ... " .

اینو هم من می دونم هم تو می دونی: من یه انسانم گاهی وقتا اشتباه می کنم.اما اینو خوب می دونیم این اشتباه آخر...

من به کی قول دادم گریه نکنم؟؟هان؟؟یکی بمن بگه من چرا نباید گریه کنم؟؟چرا وقتی یاد عشقت یاد لحظاتی که با تو بودم میوفتم فشار خونم می ره بالا چشام داغ میشه پر میشه پر پر اما نمی تونم گریه کنم!

I swear I won't cry,

Even as tears' fill my eyes,

I swear I won't cry.

Any other girl I'd let you walk away.

Any other girl I'm sure I'd be ok.

آره اگه کس دیگه ای بود اصلا برام مهم نبود مثل بقیه کسایی که از کنارم رد می شن و بی تفاوتم .اما به حرمت لحظه های عشقمون قسم همه لحظه هایی که با هم بودیم برای من مثل یه کابوس میمونه (چون من کابوس هام از یادم نمیره) و تو برای من از یه فرشته بالاتری یه موجود دست نیافتنی که فقط توی خواب می شه داشتش واگه تو توی خواب من باشی حاضرم تا آخر عمر بخوابم.

 

نذاشتن هم صدایی رو بلد باشیم                     نذاشتن حتی با هم دیگه بد باشیم.

 

خیلی وقته می خوام عشقم رو بکشم.آخه داره نابودم می کنه یجورایی داره از رو زمین محوم میکنه دارم یواش یواش فید اوت میشم.اما چجوری؟؟

هیچ کس نمیدونه از پسر عمم پرسیدم می دونید چی گفت؟؟؟

اول گفت من اگه می دونستم یه فکری به حال خودم می کردم که انقدر زجر نکشم.بعد یکم فکر کرد گفت با یکی دیگه دوست شو ولی دیگه عاشق نشو هیچ وقت...تو همین گیر و دار بودیم که موبایلش زنگ زد.با یه دختر جدید آشنا شده بود دقت کردم ببینم چی میگن،همش از اون گلی حرف میزد از خوبی هاش و بدی هاش .ولی دیگه بهش نگفتم این چه وضعشه...

می دونی وست لایف اینجا چی میگه؟؟

As if I'd find someone

Who's just like you ohh

اگر بخواهم کسی را پیدا کنم.چه کسی می تواند مثل تو باشد.

اما من نمی خوام فراموشت کنم یعنی می خوام ولی...نمی تونم.

می دونم که عشقمون Unbreakable (شکست ناپذیر) بوده و هست و خواهد بود .

الان پاشو ضبط روشن کن و Unbreakable  رو با من زمزمه کن.

 

دستم را گرفتی

قلبم را لمس کردی

مرا نزدیک گرفتی

همیشه آنجا بودی

 

در کنار من

شب و روز

در میان همه آن

شاید برسد آنچه که ممکن است

 

پس زده شده روی موجی از عاطفه

اسیر شده در چشمان طوفان

....

هر گاه که در چشمانت می نگرم

آه عزیزم، میدانم چرا این عشق شکست ناپذیر است

 

...

این عشق شکست ناپذیر است.

 

اما آخرش باید یه چیزی رو اعتراف کنم

But this miss you nights are the longest

اما این شبهای دلتنگی طولانی ترین شبها هستند.

...

It's just same this miss you game

دلتنگ شدن برای تو یک بازی همیشگی است.

Thinking of my going

How to cut the thread and leave it all behind

به رفتنم می اندیشم

که چگونه این ریسمان را پاره کنم و هر چه پشت آن است ترک بگویم.

 


تا حالا شده بخوای عشقت رو نابود کنی؟؟تا حالا قلبت رو زیر پات گذاشتی

خودم قبلا امتحان کردم الان بصورت عملی بهتون میگم چی کار کردم.

اول مواد لازم رو آماده کنید:

یک عدد لنگ (در حد نو)

کمی آب داغ

یک عدد کفش مردونه پهن یا سنگ بزرگ

یک عدد آدم بیکار

اول به یک عدد آدم بیکار می گین که لنگ رو با آب گرم خیس بکنه .بعد لنگ رو زمین بیندازه (همونجوری که ازش آب می چکه).حالا خودتون می تونید ادامه کار رو در دست بگیرید و با کفش یا سنگ محکم رو لنگ بزنید که قبلا رو زمین قرار دادید.اون آب قرمزی که میبینید نتیجه کار ماست.

البته طرز کار قلب کمی فرق داره توی قلب خون هست و رگ که وقتی پاتون رو روش می ذارین با فشار خارج میشه و صدایی مثل همون دستمال میده تازه رگهش هم از بغلش میزنه بیرون.

حالا چرا این رو گفتم؟؟چون من همین کار رو یکدفعه با قلبم کردم.گذاشتم زیر پام فشارش دادم.همه عشقم ازش بیرون ریخت.اما می دونید که عشق مثل چرک میمونه اون یکمی که باقی مونده بود منو دوباره عاشق کرد.اما دکتر گفته اگه دوباره این کار رو بکنم حتما سکته می کنم...

آخ کاش عشق مثل گوسفند بود می شد سرش رو برید.اون هم بدون دلیل،اینو میدونم که آدما می تونن عشق رو دار بزنند اما به یه دلیل محکمه پسند مثل تجاوز به عنف یا قتل یا قاچاقچی بودن.ولی قلب من هیچ کدوم از این گناه هارو نکرده.

میشه باهاش کامپیوتری بر خورد کرد .اولا استند بای بود بعد، یوقتی عشق من در حال کار شد و سی پی یوش همش کار می کرد بعضی وقتا داغ می شد و خاموش می کرد اما حالا یه اسکرین سیور مثل یه کابوس زشت جلوشه که رمز داره و نمی تونم سیستم رو شات دان کنم.(سیستمش 98 ،واسه همین نمیشه)


ممکنه باورتون نشه اندازه ۶ تا صفحه ورد نوشته دارم اما دیگه جا نمیشه.