فقط وستلایف
دیدین گفتم ایران بحرین رو ۱-۰ میبره!!!![]()
دیدین گفتم نصرتی گل میزنه؟؟
دیدین ضایع شدم؟؟
مبارک همتون باشه
ایشالا وست لایف سرود جامه جهانی رو بخونه تا تلوزیون ایران پخشش کنه.
فردا(پنجشنبه) بروز می کنم .شاید .بشرطی که شیوا اینجا نظر بده .شیوا منتظرم.
فردا با یه داستان چند تا شعر و چند مطلب جالب در مورد وست لایفی ها بر می گردم حتما!!
یارم رفته بود بگم :
ایران - بحرین چند چند می شن ؟؟؟
ژیش بینی کنید ولی تو این سایت از جایزه خبری نیست فقط کله کل
هادی میگه ۲-۱ ایران مطمئن نیستم چون ته دلم میگه ایران میبازه ولی اصلا اهمیت نداره همون که گفتم.
سلام
میدونید مینبوردم رو داده بودم گارانتی واسه همین نبودم (معرفتتونو)
اینجا شده مثل یه چت روم البته میشه گفت مثل یه فروم من که راضیم خدا راضی باشه .
ولی شما اصلا هیچ چیزی در مورد این همه زحمت من روی سایت نگفتید یا اینکه این چند روز کجا بودم منی که هی زرت و زرت بروز می کردم .ممنون .
اصلا شاکی نیستم ولی نمیدونم چرا یدفعه حس بدی بهم دست داد .می حوام اینجا همیشه از وست لایف بنویسم ولی وقتی هیچ وقت هیچ خبری نیست چیکار کنم ؟؟؟
می تونم شایعه بنویسم که وست لایف می خواد واسه جام جهانی بخونه ولی هم من هم شما می دونید این یه خالی بندی می زنه .ممکنه درست باشه ولی نمیزارن.
می تونم براتون گفتگوی خیالی بنویسم اتفاقا جدیدا خوب بلد شدم ولی استقبال نمی کنید .
چیکار کنم؟؟؟
یه وقتی هر دفعه می گفتم کمکم کنید تا بهتر باشم ولی حالا نمیگم .
بزارین منطقی باشیم مرتض کمکم نمیکنه و فقط قر میزنه (با عرض پوزش از حضور انورالنورش) سرور هم که دهنم رو سرویس کرده این همه عکس گذاشتم هیچ کدوم نیومده .سایتهای وست لایف هم که بسته شده .
چیکار کنم؟؟
دانشگامون دو هفتس اینترنتش قطعه
چیکار کنم؟؟
نوشته های خودم هم که یه مشت آشغاله تازگیها کم هم شده یعنی دیگه نمیاد(شعر رو میگم) .
چیکار کنم؟؟
امتحاناتم داره شروع میشه مثلا فردا 2 تا امتحان دارم پس فردا هم 2 تا میگین
چیکار کنم؟؟؟
دلم واسه دوستای قدیمیم تنگ شده سپهر . وحید . نیلوفر .نیمشلواری .حتی ترانه و...
اونا دیگه نمیان شاید هم میان نظر نمیدن.
بگذریم اصلا به شما چه من چه حسسی دارم .برای شما وست لایف مهمه باشه اینم وست لایف:
خوب فضا رو عوض می کنیم.من دنبال اون دو تا شوء رفتم ولی فقط تونستم World of our own (us) رو پیدا کنم که فکر میکنم دانلود نشه چون سرورش قاطیه یه بار میاد یه بار نمیاد.
وست لایفی ها با برایان قهر نیستن اوضاع دوستیشون مثل قبله (اینجوری که من میدونم) در ضمن برایان با مارک و کیان راحت تره.
این خبر هم درسته که برایان می خواد چند تا آهنگ توژه وست لایف رو بخونه به نظر من حقشه.
راستش آقام شین گفته که اونها می خوان به سبک قبلی آهنگهاشون برگردن و می خوان مثل قدیم آهنگای رومانتیک و رقصی بخونن. افتاد؟
اصلا برای من مهم نیست چه کسی کی رو تو وست لایف دوست داره چون بنظر من همشون آخرشن شما اگه تو کنسرت گریتست هیتس اون قسمت فانش رو شنیده باشید می فهمید .
تو این قسمت هر کسی یه تیکه برای خودش می خونه قشنگ معلومه هر کدوم بتنهایی آخرشن.
در ضمن اون عکس هنگ کرده و نشون نمیده اینجا رو کلیک کنید شاید نشون داد
در ضمن هیچ ربطی هم نداشت فقط خواست شه عکس مربوط به دعوای وست لایفی ها بزنم .
اینم چند تا چرچ برای همه گیتاریست ها:
I don't wanna fight
If I let you go
I have a dream
I lay my love on you
I need you
این چند تا آهنگ رو مینویسم. حدس میزنم خیلی هاتون ندارینشون در ضمن من هر چی از وست لایف دارم، دانلود کردم تا حالا هم سی دی نخریدم.
اونایی که ستاره(*) داره دارمشون اونایی که (+) داره فقط متنشون رو دارم.
One last cry (Kian Egan only) *
If tomorrow never Comes *+
That’s what friends are for *
Crazy horses*
Kiss *+
Get around *+
Do you love me? *+
Great balls of fire *+
Wanna be staring " Originally by: Michel Jackson" *
Help *
Make me up *
That’s way like this *
Verdict (من در به در اینم)+
Baby I need your loving+
Brown Eyed Girl "Originally by Van Morrison Westlife Version: Live - Tour 2002"+
Build Me Up Buttercup " Originally by: Foundations - Westlife version: Live - Tour 2002"+
از این خواننده ای که من میگم چه آهنگی یا چه تیکه شعری رو دوست دارین که خیلی به دلتون نشسته یا قشنگه.
اول از همه نیکی که از همه بزرگتره .
من از اون تیکه آهنگ Be with youخوشم اومده که نیکی میگه :
Nicky:
So come on baby come on over
Let me be the one to show you
خیلی قشنگ می خونه نه؟؟؟
دسته بندی بوی باند ها در طول تاریخ :(خودتون بفهمید دیگه من حوصله ندارم ترجمه کنم.)
1) B2K
2) Backstreet Boys
3) Boyzone
4) BoyzIIMen
5) Monkees
6) New Edition
7) New Kids On the Block
8) *NSYNC
9) Take That
10) Westlife
یه جمله خیلی قشنگ شنیدم :
I' am in a crazed condition.
Can't you see I'm torn by indecision?
To be or not to be ? that's the f…ing question
That's giving me migraines and indigestion.
Should I take arms against a Sea of trouble,
Or just walk around going gubble-gubble- gubble?
اوضاع روانیم بهم ریخته
نمیبینی چطور بلاتکلیفی بیچارم کرده؟
بودن یا نبودن ؟مسئله کوفتی اینه.
سر این موضوع می گرن و سوء هاضمه گرفتم.
باید برم به جنگ دریای مشکلات.
یا همین دور و بر بپلکم و لف لف کنم؟
یه عالمه حرف تو گلوم گیر کرده، یه عالمه شعر نگفته،چند تا داستان ...
ولی دلم نمیاد بنویسم نمیدونم چرا؟؟
بذارین بگم. آخه یکی بهم میل زد گفت تو که همش از خودت می نویسی ،تو که همش غمگینی ،این چرت و پرتا چیه؟؟(البته یه جور دیگه گفت اومدم جا خالی بدم بهم بر نخوره کات گرفت)
نمیدونم حتما راست می گفت چون وقتی هیچ نظر مثبتی نیست این منفیه امتیاز داره نه؟
یه سایت دیدم . یه دوست قدیمی دیدم اونم مثل من تو حاله غمه خیلی هم درد میزد گفتم سایتش رو اینجا بزنم شمام ببینید.خیلی فکر بازی داره.
دیگه چیزی نمی نویسم که اذیت نشین .
ممنون از نظرها. نظر بدین من بالاخره بنویسم یا نه برای من زیاد فرق نمیکنه (فرق که میکنه) ولی یه جا دیگه مینویسم.البته تا ابد از وست لایف مینویسم. رو این هیچ شکی نیست. ولی حرفای خودم ...

Westlife هر چی هست باشه ...چون من دوستش دارم بهترینه...